معرفی کتاب بالهای بی قافیه










بالهای بی قافیه کتابی در برگیرنده‌ی برخی از یادداشت، مقاله‌ ها و دلنوشته های علیرضا  خالوکاکایی (ع. طارق) است. این نوشته ها به مسائل سیاسی ـ اجتماعی ایران و مبارزه‌ی جاری در آن می پردازد.
برشی از کتاب
«قلبها را چگونه می توان فتح كرد؟
قلب انسان سخت‌ترین، دست نیافتنی‌ ترین و طلسم شده‌ ترین هدف زمینی است. كسی كه آن را در دست داشته باشد، مهیب ‌ترین، غیرقابل مقایسه ‌ترین، كاری و كارآترین قدرت روی زمین از آن اوست؛ این قدت قدرتی است كه هیچ قدرتی را در جهان یارای مقابله با آن نیست.
قلب آدمی بسیار عجیب است همچنان كه با هیچ سلاح پیشرفته نمی‌توان آن را فتح كرد اما به سادگی با یك جمله‌ی ساده‌ی فروتن و برآمده از سویدای دل، حتی گاهی با یك قطره‌ی كوچك اشك فتح می ‌شود. قلب در برابر یك لبخند بی‌ ریا نمی‌تواند در هم نشكند و مقهور نشود.
سادگی، شفافیت، داشتن درونمایه‌یی زلال و شخصیتی خاكی، دفاع بی‌چشمداشت از حقیقتی ناب، صداقت‌ ورزی تا بن استخوان، شجاعت، شرافت و پاكدامنی سیاسی، دوست داشتن دیگران با تمام وجود و فدا كردن به خاطر مردم از عزیزترین دارایی خویش از سلاحهایی هستند كه ناباورترین قلب در برابر آنها بدون كمترین مقاومت فتح می‌شود. همه‌ی اینها را بخواهیم در یك كلمه‌ی شامل، فراگیر و تك هجایی خلاصه كنیم، كلمه ‌یی نمی یابیم جز «عشق».
عشق، تنها كلید و یگانه اسم رمزی است كه می توان با آن هر دلی را گشود و تا بكرترین قلمرو آن نفوذ كرد.»

دسترسی به کتاب در تلگرام »مکث در پرانتز آبی»:
دانلود با لینک مستقیم

ارسال یک نظر

0 نظرات

Pagination Scripts Facebook SDK Overlay and Back To Top