نوید «کارزار نوروزی» با حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها






رهبر مقاومت ایران،‌ مسعود رجوی، در پیام پیشانوروزی خود به قهرمانان کانون‌های شورشی «تبریک و آفرین» گفت. این قهرمانان ماه اسفند، در دو کارزار پی‌درپی شرکت داشتند: «کارزار درهم‌شکستن انتخابات قلابی» و «کارزار چهارشنبه‌سوری». بیلان پراتیک‌های آنها بنا به اعلام فرماندهی ارتش آزادیبخش شامل موارد زیر است:

۱۱۷۰پراتیک انقلابی در ۸۷شهر در کارزار علیه انتخابات قلابی همراه با آمارگیری از ۲۴۳شهر

۱۸۰۰پراتیک انقلابی در ۱۰۶شهر و ۴۳منطقه در تهران در کارزار چهارشنبه سوری

کارزار علیه انتخابات قلابی، پیام تحریم قاطع این نمایش را به میان جامعه برد و پروژه شعبده خامنه‌ای در هم شکست. تبلیغات دروغین نظام ولایت فقیه از همان ابتدا بر این اساس کوک شده بود که شعبدهٔ حاکمیت را با طرح ادعای کاذب «انتخابات پرشور» و «امنیت‌آور» به خورد رسانه‌ها و افکار عمومی بدهد و چنین بنماید که گویی مردم ایران خواهان و شرکت‌کننده در این نمایش رسوا هستند. رقم‌سازیهای آن‌چنانی بخشی از این مهندسی بود ولی با حضور فعال و تمام‌وقت اعضای کانون‌های شورشی در شهرهای مختلف و رصد صندوق‌های رأی‌گیری این ادعای سخیف به چالش کشیده شد و فیلم‌ها و گزارش‌های تهیه ‌شده از صحنه اثبات کرد که مردم ایران شعبدهٔ خامنه‌ای را قاطعانه تحریم کرده‌اند.

در کارزار چهارشنبه‌سوری - که از جانب ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور اعلام شده بود- کانون‌های قهرمان شورشی، پیام «تنها جواب شیخ آتش»‌ و «آتش شعله‌ برکش» را، به هر محله و کوچه و خیابان بردند. آنها به چشمان منتظر ستمزدگان نوید دادند که این آتش سرانجام از بیت خامنه‌ای سربرخواهد آورد.

۱۸۰۰پراتیک انقلابی در ۱۰۶شهر و ۴۳منطقة تهران،‌ بیلان چهارشنبه‌سوری آتشین بود. در بسیاری از این پراتیک‌ها مراکز سپاه،‌ بسیج، نیروی انتظامی، ستاد غارتگر فرمان خمینی و حوزه‌های جهل و جنایت آخوندها به آتش کشیده شد و شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، و پاسخ ما به اعدام، آتش به سمت قیام» در آسمان شهرها طنین انداخت.

انفجار ترقه‌ها، نارنجک‌های دودزا و صوتی و برافروختن کپه‌های آتش،‌آتش‌زدن لاستیک‌ها،‌ فضای قیام را به شهرها بازآورده بود.

این پراتیک‌ها و سلسله عملیات اختناق‌شکن در شرایطی انجام شد که هم به‌دلیل نمایش انتخابات و هم فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین،‌ طبق اعلام حکومت «بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰هزار نفر حافظان امنیت مشغول حراست و دفاع و مراقبت‌های امنیتی» بودند. «در چهارشنبه‌سوری هم فقط در تهران ۱۹هزار وحوش انتظامی و ۲۳هزار از سپاه و بسیج و بیش از ۲ هزار لباس‌شخصی از وزارت اطلاعات در هر کجا و تا آنجا که می‌توانستند مانع تحرکات و جشن و شادی مردم شدند.»

این لشگرکشی ابرهه‌وار نتوانست از عملیات قهرمانانهٔ کانون‌های شورشی جلوگیری نماید. قیام مردم ایران با خط‌شکنی و راهگشایی کانون‌های شورشی ادامه دارد و هیچ نیرویی نمی‌تواند مانع آن شود. بنابراین بیش از پیش جای «تبریک و آفرین» دارد.

کارزار هم‌چنان ادامه دارد. بعد از شکست نمایش انتخابات و خلق «چهارشنبهٔ آتشین» اینک نوبت «کارزار نوروزی» است. این کارزار و سلسله کارزارهای دیگر، بی‌گمان با «حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها» بهار آزادی را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Pagination Scripts Facebook SDK Overlay and Back To Top